Facebook ile BağlanHoşgeldin Ziyaretçi Giriş Yap Kayıt Ol Sipariş Takibi İletişim
Ses Kontrol / İşleme » Mic-Pre
  • Ürün Özellikleri
  • Teknik Özellikler
  • Ürün Yorumları
  • Ödeme Seçenekleri
  • Kargo ve Ödeme

Channel One Mk3
20 yılı aşkın bir süredir yüksek kaliteli ve son derece müzikal bir kayıt ve mix kanal şeridi denince akla gelen Channel One’dır.

En yeni Mk3 versiyonunda ise, bu klasik baştan sona revize edildi ve daha da iyi, daha ayrıntılı ses için daha yüksek bir dahili ses voltajına (şimdi +/- 18 V) ek olarak, daha da geliştirilmiş bir preamfi bölümü, entegre bir Transient Designer, bir Tube Saturation aşaması ve iki mikrofon için bir Mic A/B karşılaştırma seçeneği ve modern kayıt ve mix stüdyosunu yeni bir kalite düzeyine yükselten diğer harika özellikler. De-esser, kompresör ve ekolayzır ile gerçek bir kanal şeridinin tüm önemli araçları hala burada. İster mikrofon, ister line veya enstrüman sinyali olsun, Channel One Mk3 herhangi bir kaynağın profesyonelce kaydedilmiş bir sinyal gibi ses çıkarmasını sağlar.

SPL Studio Serisinin yeni tasarımı, bu 3. nesil Channel One'ın ses özelliklerini mükemmel bir şekilde vurguluyor.

Ayrık Preamfi
Channel One Mk3, ayrı bir preamfi ile donatılmıştır.

Gain Kontrolü
Gain (Kazanç) kontrolü, preamplifikasyonu ayarlamak için kullanılabilir. Mikrofon sinyalleri için 68 dB'ye kadar bir preamplifikasyon gerçekleştirilebilir - böylece gerçekten zorlu mikrofonlar bile niteliklerini gösterebilir. Line sinyalleri için kontrol aralığı -20 dB ile +16 dB arasında değişir. Cihaz sinyalleri için kontrol aralığı -6 dB ile +30 dB arasında değişir.

İki mikrofonu mu karşılaştırıyorsunuz? Sorun değil!
Channel One Mk3, arka panelde Mic A ve Mic B olmak üzere iki mikrofon girişi sunar. İki mikrofon bağlanabilir. Bu, iş akışını büyük ölçüde basitleştirir. Bu nedenle, mikrofonları karşılaştırırken veya değiştirirken, artık fişlerini çekmenize gerek yoktur.

48V
48V anahtarı, kondansatörlü mikrofonların kullanımı için gerekli olan 48 voltluk phantom gücünü etkinleştirir. Phantom güç, her iki mikrofon girişi için ayrı ayrı etkinleştirilebilir!

Preamp Out – hedefinize ulaşmanın doğrudan yolu
Preamp Çıkışı, sinyali doğrudan mikrofondan sonra alır. Bu sinyal, örneğin güvenli tarafta olmak için DAW'da ayrı bir parçaya da kaydedilebilir. Bir kayıt seansından sonra şarkıcının mükemmel çekimde biraz daha yüksek sesle olduğu ve bu nedenle kompresöre çok sert vurduğu fark edilirse, bu yanlış ayar daha sonra değiştirilebilir. Güvenlik için kaydedilen sinyal daha sonra Line Girişi aracılığıyla Channel One Mk3'te oynatılabilir ve orada Tube Saturation, Kompresör veya diğer araçlarla işlenebilir.

Analog Plug-in
Channel One Mk3, line sinyallerini işleme imkanı sunar. Bu, bir ses arabiriminden gelen analog sinyal gibi line seviyesindeki kaynakların de-esser, compressor, limiter ve ekolayzır ile işlenebileceği ve ardından tekrar kaydedilebileceği anlamına gelir. Bu şekilde, Channel One Mk3, bir DAW eki içinde bir "analog plug-in" haline gelir.

Enstrüman girişi
Düşük gürültülü enstrüman girişi ön tarafta kolayca erişilebilir bir şekilde bulunur.

PAD
PAD anahtarı, mikrofon girişinin sinyalini 20 dB azaltır, böylece Channel One Mk3 ile çok yüksek seviyeler bile işlenebilir. Bu, örneğin yüksek sesli perküsyon veya üflemeli enstrüman kayıtlarında geçerlidir.

ø
Ters faz işlevi, sinyalin polaritesini tersine çevirir. Anahtara bastıktan sonra, faz 180° tersine çevrilir.

İpucu:
Kayıttan önce doğru polariteyi kontrol etmenizi ve gerekirse düzeltmenizi öneririz. Faz ters çevirme işlevi, örneğin faz dışı olabilecek bir kulaklık monitör sinyalini düzeltmek için kullanılabilir. Örneğin bir seslendirme sanatçısı kendini kulaklıklardan ve aynı anda kafasındaki kemiklerden duyar. Faz ters çevirme doğal olmayan bir sese neden olur ve mikrofona olan mesafedeki minimum değişiklikler bile seste ciddi değişikliklere neden olur. Faz ters çevirme mikrofon, line ve enstrüman girişlerine uygulanabilir. Genel olarak, bir faz tersinin karışımdaki belirli sinyaller üzerinde olumlu bir etkisi olup olmadığını her zaman deneyebilirsiniz.

Highpass filtre
Oktav başına 6 dB'lik bir Highpass (yüksek geçirgen) filtre, etkin gürültüyü 80 Hz'nin altına düşürür. Bu filtre her iki preamfi için de kullanılabilir.

Tube Saturation – Büyülü Tüp Sesi
Bu kontrol ile Tube Saturation miktarı belirlenebilir. Çıkış seviyesi otomatik olarak ayarlanır, aşırı ayarlarda seviye sadece 6 dB artar. Bu nedenle, iyi ve etkileyici harmonik distorsiyonlar, sadece bir düğmeyi çevirerek kolayca çevrilebilir.

Doygunluk etkileri, tüpün normal çalışma sınırlarına ve ötesine itilmesiyle üretilir. Yarı iletkenlerin aksine, bu şekilde bu seviyelere itilen bir tüp, belirli bir seviyeden kırpılmaz, seviye sınırlarına daha kademeli olarak yaklaşır ve böylece ses sinyali işlemede genellikle bu kadar karlı işitsel etkilere sahip olabilen tipik ton sonucunu üretir - bir yandan (ve uygulanan miktara bağlı olarak), inceden geniş harmonik bozulmaya ve diğer yandan, sonik olayın sıkıştırılması, yani hoş, yuvarlak veya yumuşak bir ses sergileyen limiter bir etki. Akustik olarak ve ayrıca uygulama yelpazesinde bu, bant doygunluk efektleriyle çok iyi karşılaştırılabilir.

Tube Post
Tube Post anahtarı, sinyal akışı içindeki Tube Saturation sırasını değiştirir: Anahtara basıldığında, Tube Saturation aşaması EQ aşamasından sonra ve çıkış aşamasından önce gelir; anahtara basılmadığında, Tube Saturation aşaması preamp'tan hemen sonra ve de-esser'den önce gelir.

De-Esser
Göze çarpmayan ve etkili bir şekilde, Auto-Dynamic De-Esser, bir mix’te veya vokal parçalarında, yalnızca S-frekanslarını algılayarak, bunları fazı ters çevrilmiş ana sinyale geri karıştırarak ve böylece orijinal sinyaldeki sibilantları silerek dikkat dağıtıcı S-seslerini ortadan kaldırır. Otomatik Threshold kontrolü, şarkıcının mikrofona olan mesafesi değişse bile sürekli işlemeyi sürdürür. Sonuç, ton olarak nötr, göze batmayan ve son derece etkilidir. Yüksek S-redüksiyon değerlerinde bile, de-essing'in sesin karakteri ve tınısı üzerinde önemli bir etkisi yoktur.

SPL Auto Dynamic De-esser (Otomatik Dinamik Çözücü) nasıl çalışır?
SPL De-Esser, bir mix’te veya vokal parçalarında sibilansı azaltmak için benzersiz bir teknoloji kullanır.

Kompresör tekniklerine dayalı yaygın de-esserlerin aksine, SPL De-Esser faz iptali prensibini kullanır. Yalnızca indirgenebilir S frekanslarını işleyen, ancak spektrumun geri kalanına müdahale etmeyen filtreler kullanır. S frekansları otomatik olarak algılanır, faz ters çevrilir ve orijinal sinyalle karıştırılır. Bu işlem yönteminin belirgin avantajları vardır, çünkü göze batmaz ve orijinal ton kalitesinin korunmasına yardımcı olur.

Azaltma, ortalama seviyenin bireysel S-sesleriyle karşılaştırılmasıyla gerçekleştirilir: de-esser yalnızca S-gürültü seviyesi tüm frekans spektrumunun ortalama seviyesini aştığında çalışır. Bu, örneğin, belirli bir S kısmına sahip orijinal S seslerinin işlenmediği, çok yüksek olanların veya sese etkili bir şekilde katkıda bulunmayanların azaltıldığı anlamına gelir - ancak sesin karakteri değişmeden kalır.

Diğer bir özellik ise, işlemeyi giriş seviyesinden bağımsız hale getiren entegre Otomatik Eşik işlevidir. Konuşmacı veya şarkıcı mikrofona sabit bir mesafeyi korumadığında bile, işleme önceden ayarlanmış S-azaltma değerinde tutulur. Geleneksel sistemler giriş seviyesine bağlıdır ve mikrofona olan mesafe azaldıkça daha yoğun çalışır.

Sonuç olarak, SPL De-Esser'in prosesi sabit tutmak için sürekli olarak izlenmesi ve yeniden ayarlanması gerekmez ve pozisyonunu değiştirmek bir avantaj olmayacağı için her zaman kompresörden önce uygulanabilir. Bu nedenle uyumlu bir anahtarlama işlevi gerekli değildir. Sonuç, ses açısından nötr, göze çarpmayan ve son derece etkili bir süreçtir.

Yüksek S-Reduction değerlerinde bile, de-essing'in sesin karakteri ve tınısı üzerinde ihmal edilebilir bir etkisi vardır.

S-Reduction
S-Reduction kontrolü, S-ses azaltmanın yoğunluğunu ayarlar.
Pratikte, -2 dB ile -8 dB arasındaki S-Reduction ayarları çoğu uygulama için en iyi sonuçları verir.

Low & High
Low & High (Düşük ve Yüksek) anahtarlar, düşük veya yüksek bant de-esser'i etkinleştirmek veya devre dışı bırakmak için kullanılabilir, bu da de-esser için farklı bir merkez frekansı anlamına gelir. Herhangi bir anahtara basılmazsa, de-esser aktif değildir. Düşük anahtarına basılırsa, düşük de-esser bandı 6.4 kHz merkez frekansı ve 4.4 kHz bant genişliği ile etkinleştirilir. Yüksek anahtarına basılırsa, merkez frekansı 11.2 kHz ve bant genişliği 5.5 kHz olan yüksek de-essing bandı etkinleştirilir. Her iki anahtara da basılırsa, Düşük ve Yüksek bant de-esser etkindir.

SPL Transient Designer – dinamik işlemede devrim.
Transient Designer ile ses sinyallerinin zarflarını seviyeden bağımsız olarak manipüle etmek mümkündür (eşik yok!). Geçici olayları hızlandırın veya yavaşlatın, release sürelerini uzatın veya kısaltın - sadece iki kontrolle: attack ve release.

Tüm zaman sabitleri müzikal bir şekilde otomatikleştirilir ve kendilerini optimize eder giriş sinyalinin özelliklerine göre uyarlanabilir.

On (açık) anahtarı, Attack kontrolü ve Release kontrolünden oluşan Transient Designer bölümünü etkinleştirir.

Attack
Attack, bir sinyalin geçici fazını 15 dB'ye kadar artırmak veya azaltmak için kullanılabilir. Pozitif bir attack değeri, geçici yanıtın genliğini artırır. Negatif attack değerleri zayıflamaya yol açar.

Sustain
Sustain, bir sinyalin sustain fazını 24 dB'ye kadar artırmak veya azaltmak için kullanılabilir. Pozitif sustain değerleri sustain'i uzatır. Negatif Sustain değerleri sustain'i kısaltır.

Geçici Tasarımcı – Diferansiyel Envelope Teknolojisi
Diferansiyel Envelope (Zarf) Teknolojisi (DET), diferansiyel zarflar aracılığıyla dinamik sinyal özelliklerinin seviyeden bağımsız olarak işlenmesini sağlar. Transient yanıtını kontrol etmek için yalnızca iki kontrol gereklidir. Zarf izleyiciler, çalışma süreçlerini doğal sinyal özellikleriyle uyumlu hale getirir. Bu, her an için optimum sonuçlar sağlar.

Compressor
Kompresörün yalnızca bir düğme ile çalıştırılması da son derece kolaydır; Gücü, göze batmayan, müzikal işleyişinde yatmaktadır.

Compression
Compression kontrolü, 0 dB ile -20 dB arasında bir eşik ayarlamak için kullanılabilir. Eşik ne kadar düşükse, kompresör o kadar fazla çalışır.

Make-up Gain
Make-up Gain kontrolü, sıkıştırmanın neden olduğu genel seviye düşüşünü telafi etmek için kullanılabilir. Sıkıştırmadan sonra seviyenin tekrar artırıldığı 0 dB ile 20 dB arasında bir değer ayarlanabilir.

Paneldeki Gain Reduction ekranının yardımıyla ayar çok basittir: en gürültülü kısmın neden olduğu maksimum azaltma değeri örneğin -9 dB ise, Make-up Gain kontrolü +9 dB civarında değerlere ayarlanmalıdır.

“On” düğmesi, compression kontrolü ve Make-up Gain’den oluşan compressor bölümünü etkinleştirir.

Gain Reduction
“Gain Reduction” (kazanç azalması) büyük VU metrede görüntülenebilir. Bunu yapmak için, VU ölçerin altında sağdaki VU anahtarı GR konumuna ayarlanmalıdır. Bu şekilde, VU ölçer kompresör ile yapılan işlemi görüntüler. VU metrede, sıkıştırmanın neden olduğu seviye azalması dB cinsinden görüntülenir.

Kompresör Teknolojisi Hakkında
Channel One Mk3 kompresörde, zaman sabitleri için parametreler (attack ve release dahil) otomatik olarak ayarlanır ve böylece giriş sinyalinin değişen koşullarına manuel bir kontrolle mümkün olandan daha iyi uyum sağlar.

Bir kompresörün atak süresi, patlayıcı P veya T seslerine hızlı tepki vermeli ve yumuşak başlangıçlı seslerde daha yavaş hareket etmelidir, aksi takdirde ses renklenmesi meydana gelebilir. Bu nedenle Channel One Mk3'teki kompresör, küçük olanlara göre büyük seviye artışlarına daha hızlı uyum sağlar; Uzun süre tutulan notlar, uzun bir attack süresiyle otomatik olarak işlenir.

Serbest bırakma süresinin kontrolü de giriş sinyaline bağlıdır. Seviyedeki hızlı ve büyük artışlar, seviyedeki küçük artışlardan daha kısa zaman sabitleriyle işlenir. Attack süresi kontrolüyle karşılaştırıldığında, ses sinyalinin bozulmasını mümkün olduğunca düşük tutmak için seviyedeki küçük artışlar büyük zaman sabitleriyle ayarlanır. Bu teknik, hızlı, göze batmayan kontrol davranışı ile mümkün olan en düşük bozulma arasındaki mükemmel dengeyi temsil ederek doğal ve şeffaf bir ses görüntüsü sağlar.

Başka bir devre özelliği, Channel One Mk3'teki kompresörün yüksek ses kalitesine katkıda bulunur: çift VCA devresi. İki VCA kullanılır, biri faz doğru sinyal, diğeri fazı ters çevrilmiş sinyali alır. İki sinyal daha sonra bir diferansiyel amplifikatörden geçer. Bu devrenin etkisi, iki sinyal arasındaki fark gürültüyü ortadan kaldırdığı için bozulmayı ve ofset geçişlerini ortadan kaldırmaktır.

Buna ek olarak, bireysel VCA'lar işlerini paylaşırlar ve bu nedenle aşırı yüklenmeye yakın bile değildirler.

Tıklama veya patlama olarak duyulabilen "ofset" sesleri neredeyse tamamen ortadan kaldırılmıştır. Ancak çift VCA devresi, sonuç olarak önemli ölçüde geliştirilmiş genel bozulma ve bozulma değerleri sergiler ve bu da geleneksel devrelere göre çok daha net ve daha şeffaf bir ses sahnesi ile sonuçlanır. Sesler ve enstrümanlar çok daha doğal ve dinamik geliyor.

Equalizer

LMF (Düşük/Orta Frekanslar)
Yarı parametrik bas filtresinin merkez frekansı, LMF kontrolü (düşük/orta frekanslar) ile ayarlanır.

Ayarlanabilir frekans aralığı 30 Hz ile 700 Hz arasındadır, böylece bu filtre yaklaşık 4.5 oktavlık bir aralığı kapsar ve en derin bastan alt orta aralığa kadar kullanılmasına izin verir.

Bu, MHF filtresi ile birlikte tüm frekans spektrumunun kapsanmasını sağlar.

-/+ kontrolü (LMF kontrolünün sağında), LMF filtresinin artırılmasını veya kesilmesini belirler.

Maksimum değerler +/-12 dB'dir. LMF filtresi ayrıca orantılı-Q prensibine göre çalışır, başka bir deyişle bant genişliği seçilen güçlendirme veya kesmeye bağlıdır. Bu filtre özelliği, frekans spektrumunun sabit-Q filtrelerine göre müzikal olarak daha mantıklı bir şekilde işlenmesine izin verir: daha kapsamlı bir ayar seçilirse, bu, işlenecek frekans aralığının çok daha kesin bir şekilde tanımlanmasına yol açacaktır. Bu da bitişik aralıklardan gelen etkileri en aza indirir.

Bant genişliğine göre artırma veya kesme değerleri, MHF filtresinden biraz daha yüksektir. Bu nedenle bant genişliği, daha da hassas filtreleme için maksimum artışta MHF filtresine göre daha dardır. LMF filtresi birçok şekilde uygulanabilir.

MHF (Orta/Yüksek Frekanslar)
Yarı parametrik orta/yüksek frekans filtresinin merkez frekansı MHF kontrolü ile ayarlanır.

Frekans aralığı 680 Hz ile 15 kHz arasında ayarlanabilir, böylece bu filtre 4.5 oktavlık bir aralığı kapsar ve hem alt orta hem de yüksek aralıkta eşit olarak kullanılabilir.

-/+ kontrolü, MHF filtresinin güçlendirilmesini veya kesilmesini belirler; maksimum değerler +/- 12 dB'dir.

MHF filtresi orantılı-Q ilkesini de kullanır: artırma veya kesme değerleri ne kadar yüksek ayarlanırsa, bant genişliği o kadar daralır; Düşük yükseltme veya kesme değerleri ile bant genişliği artar. Filtre yapısı, vurgulanan frekansların seçici olarak çıkarılmasından, bir enstrümanın karakter veren vurgularına kadar tüm kapsamın etkili ve hızlı bir şekilde kapsanmasına izin verir.

Air
Ekolayzır modülündeki yüksek frekans filtresi Air olarak tanımlanır. Çan özelliklerine ve 19 kHz'lik bir merkez frekansına sahip bir bobin-kapasitör filtresi burada devreye girer. Bu frekansta mümkün olan maksimum vurgu +10 dB, mümkün olan maksimum sönümleme -10 dB'dir.

Bobin-kapasitör filtresinin özelliği olan yumuşak ve doğal ton özelliği, üst frekans aralığındaki vokallere netlik ve hava sağlamak ve böylece varlıklarını iyileştirmek için son derece iyi bir şekilde kendini ödünç verir. Öte yandan, sert seslere sönümleme yoluyla daha hoş bir ses özelliği kazandırılabilir.

Ekolayzer bölümü, On düğmesi ile etkinleştirilir.

Output
Çıkış kontrolü ile çıkış seviyesi -20 dB'ye kadar zayıflatılabilir veya maksimum +6 dB yükseltilebilir. Bu, aşağıdaki cihazların veya AD dönüştürücülerin optimum çıkış seviyesini alabilmesini sağlar.

İlgili ayarlanan çıkış seviyesi, VU anahtarı Out konumundayken büyük VU ölçerde görüntülenir.

Mute
Mute anahtarı tüm çıkış sinyallerini kapatır; etkinleştirildiğinde, VU ölçer çıkış seviyesi göstermez (VU ölçer anahtarı Out konumundayken).

Bir Bakışta Her Şeyi Görün

VU ölçer
Işıklı VU ölçer giriş seviyesini, çıkış seviyesini ve kazanç azaltmayı gösterir. VU göstergesinin sağ altında bulunan VU anahtarı ile hangi seviyenin görüntüleneceğini seçmek mümkündür.

VU
VU metrenin sağ altında bulunan VU anahtarı, VU metrede hangi seviyenin görüntüleneceğini seçmek için kullanılabilir.

GR: Kazanç Azaltma

İçinde: Giriş seviyesi

Dışarıya: Çıkış seviyesi

VU Seviyesi
Sinyal seviyelerinin daha iyi ve daha sezgisel bir şekilde görüntülenmesi için, VU ölçerin altındaki sol taraftaki VU anahtarı, VU ölçerin ekran aralığına farklı sinyal seviyelerine ayarlanabilir.

Anahtar konumunda 0, VU metredeki 0 dB karşılık gelir
+6 dBu çıkış seviyesine.
+6 anahtar konumunda, VU metredeki 0 dB karşılık gelir
+12 dBu çıkış seviyesine.
+12 anahtar konumunda, VU metredeki 0 dB karşılık gelir
+18 dBu çıkış seviyesine.

OVL LED
OVL LED'i, cihazda aşırı yük algılanır algılanmaz yanar. Gösterge, sinyal akışının tüm ilgili noktalarında toplanır: preamp'tan sonra, Tube Saturation aşamasından sonra, Transient Designer'dan sonra, kompresörden sonra, ekolayzırdan sonra ve çıkış kontrolünden sonra. Bu, sonik işlemenin yalnızca olumlu etkiler elde etmesini ve her kayıt sinyalini geliştirmesini sağlar.

DE-ESS LED
DE-ESS LED'i, bir S sesi algılanır algılanmaz yanar. Yalnızca de-esser açıldığında etkindir, ancak ayarlanan azaltma değerinden bağımsız olarak çalışır. Başka bir deyişle, her zaman devrenin sibilantları algıladığını gösterir - bu nedenle dikkatiniz her zaman herhangi bir ayarlama ihtiyacına çekilir.

EQ öncesi TD
EQ pre TD anahtarı, Ekolayzer ve Transient Designer sırasını değiştirir: anahtara basılırsa, Ekolayzer Transient Designer’ın önüne yerleştirilir; Anahtara basılmazsa, sıra değişmeden kalır.

Tube Post
Tube Post
anahtarı, sinyal akışı içindeki Tube Saturationnun sırasını değiştirir: Anahtara basıldığında, Tube Saturation aşaması, Ekolayzır aşamasından sonra ve Çıkış aşamasından öncedir; anahtara basılmadığında, Tube Saturation aşaması Preamp'tan hemen sonra ve De-Esser'den öncedir.

Girişler Ve Çıkışlar
Channel One Mk3'ün giriş ve çıkışları, altın kaplama kontaklı Neutrik XLR soketleri ve jakları ile donatılmıştır. Sinyal iletimi, +6 dBu nominal seviyesinde elektronik olarak dengelenmiştir.

Mikrofon Girişi A ve Mikrofon Girişi B
Mikrofon jakına her türden mikrofon bağlanabilir (dinamik, kondansatör, tube ve ribbon). Channel One Mk3, arkada Mic A ve Mic B için iki mikrofon girişi sunar. Buraya iki mikrofon bağlanabilir. Bu, işi büyük ölçüde basitleştirir. Bu, mikrofonları karşılaştırırken veya değiştirirken artık farklı bir mikrofon takmanız gerekmediği anlamına gelir.

Bazı mikrofon türleri için gerekli olan 48 V'luk phantom güç, 48 V anahtarı ile iki mikrofon girişinin her biri için ayrı ayrı açılabilir. Bir anahtarlama gecikmesi röle devresi, anahtarlama sırasında gürültüye neden olmamasını sağlar.

Line Girişi
Line sinyalleri genellikle 1 kΩ'dan düşük empedanslara sahiptir. Bu tür düşük empedanslı sinyaller örneğin D/A dönüştürücülerden, sentezleyicilerden veya örnekleyicilerden gelir.

Enstrüman Girişi
Balanssız enstrüman girişi, elektro bas veya gitar gibi yüksek seviyeli, yüksek empedanslı (1 kΩ'dan yüksek) enstrüman sinyallerini bağlamak için kullanılır.

Çıkış
Balanslı çıkış jakları çıkış sinyalini sağlar. Channel One Mk3, her biri iki paralel çıkış sağlar.

Her ikisi de aynı çıkış sinyaline sahiptir. Bu nedenle, bir kayıt oturumu sırasında yedekleme sistemleri için ek bir harici sinyal ayırıcı artık gerekli değildir.

Preamp Çıkışı – Sınırsız Olanaklar
Buradaki balanslı preamp-out hafife alınmamalıdır.

Bu çıkış, Channel One Mk3'ün işleme araçlarını herhangi bir şekilde işlemeden, önceden güçlendirilmiş saf mikrofon sinyalidir.

Harika Görünür, Harika Hissettirir ve Ömür Boyu Sürer
Channel One Mk3, 4 mm kalınlığında, siyah anotlanmış alüminyum ön panele ve katıdan frezelenmiş alüminyum düğmelere sahiptir. Gövde yüksek kaliteli çelikten yapılmıştır ve zarif siyah toz boyalıdır.

Kulağa Güzel Geliyor
Tüm SPL cihazlarıyla sadece plana göre değil, aynı zamanda kulağa göre de geliştiriyoruz. Through-hole teknolojisi kullanılarak devre kartlarına birçok önemli bileşen monte edilir. Bu şekilde en iyi ses veren bileşenleri kullanabileceğimizden emin olabiliriz.

Lundahl Transformers (dahil)

 

Bu ürün henüz yorum almamış. Yorum yapabilmek için bu ürünü satın almış olmanız gerekmektedir.

Garanti Şartları

Bu ürün üretici firma tarafından 2 yıl garanti kapsamı altındadır. Ürün hasarlı kullanım, kullanıcı hataları vb. durumlar dışında 24 ay boyunca uluslararası garanti şartları kapsamında satışa sunulmaktadır.

Kargo ve İade

Kargonuzu teslim almadan önce lütfen eksik, hasarlı ya da ayıplı olup olmadığını kontrol ediniz. Eğer kargonuzda normal dışı bir durum gözlemlerseniz zabıt tutarak ürününüzü kargo görevlisine iade ediniz.

Sipariş Kargoya Verilişi

Ürünler siparişi verdiğiniz tarihten itibaren aksi belirtilmedikçe (Hızlı kargo vb. uyarı simgeleri.) 2 iş günü içerisinde kargolanmaktadır.


E-Bülten ile Kampanyalardan Haberdar Ol.

Pratik ve hızlı alışveriş yapabilmeniz için tasarımımız profesyonel ekipler tarafından yönetilmektedir. Ürünlerimiz sizlerin ihtiyaçları doğrultusunda, kullanıcı testlerinden geçerek sunulmaktadır. Doğru yönlendirme ile aramış olduğunuz ürüne, hızlı bir şekilde ulaşmanızı sağlamaktayız. Satın almak istediğiniz ürüne kolaylıkla ulaşabilir ve en uygun ödeme seçeneğini seçerek alışverişinizi sonlandırabilirsiniz.

Mağazadan Teslim İmkanı

7/24 Güvenli Alışveriş

Alışverişlerde 12 Taksit İmkanı

200 TL ve üzeri ücretsiz kargo